Cwalk M4nu [Cortez]

Cwalk...

Dansul meu preferat <3>
In timpul liber sau cand sunt cu baieti am o ocupatie C-walk...eu un mod de a te elibera...de a te ambitiona de a fi cel mai bun si un mod ca iti gasesti prieteni noi...nush pareri noi despre acest dans, sau chear gandiri noi care te ajuta :)
Zic eu...ca e un dans populat mai ales in alte tari =)) mai putin in Romania-Town, lumea din aceasta tara nu stie apreceze nimica, sau cel putin sa ne incurajeze cu sfaturi sau cu niste vorbe dulci macar atata...what ever.
Succes la toti...vizionare placuta si sper sa va placa >:D<...daca mai gasiti din greseala pe Chat niste comm aiurea..legate de mine s0z! dar ....e mult mai ushor sa ma exprim cand imi vine pe Blog`ul eu :* ...multumesc Shake, si toti ceilanti care ma incurajeaza si imi ureaza succes, multumesc pentru cei care viziteaza acest blog, si ii multumesc lui Dumnezeu pentru tot ;x Peace and Good Luck
Astept pareri ^^

2 comments:

YvO said...

OMULE:))...ASTA E CEVA....SI MAI ZICI K ROMANILOR NU LE PLACE:))...EI BINE..MIE DA...DANSEZI FOARTE BINE....INCEARCA SI ALT STIL:d...

Anonymous said...

super tare ! Am avut si eu o tentativa sa invant dansul.. dar .. greu greu :)) Felicitari ... Keep Walking ;)

Post a Comment